020 854 01 88

Blogs

Domain Authority: maakt online marketing resultaat meetbaar

Domain Authority legt met één cijfer uit hoe jouw website presteert ten opzichte van de concurrentie en werk structureel aan een hogere positie in Google.
Lees verder

Positionering MediaMarkt: WOW of kopie van CoolBlue?

Gaat de nieuwe positionering van MediaMarkt het verschil maken of kopieert de (voormalig) prijsvechter simpelweg de CoolBlue positionering?
Lees verder

De onderscheidende kenmerken van jouw merk: het brand driver model

Het brand driver model van McKinsey geeft je inzicht in welke kenmerken jouw merk moet inzetten om onderscheidend in de markt te zijn.
Lees verder

Merkidentiteit bepalen: de uitgangspunten

De merkidentiteit is het gezicht van jouw merk. Het is de visuele kennismaking met jouw product. Maar hoe bepaal je deze? In dit blog lees je er meer over.
Lees verder

DTP/Vormgever Frank Petiet aan de slag bij Merkelijkheid

De technisch sterke DTP'er en vormgever Frank Petiet zet zijn ervaring met en kennis van het gehele grafische traject vanaf nu in voor onze klanten.
Lees verder

Een goede briefing schrijven voor de ontwikkeling van visuele content

Een goede briefing schrijven t.b.v. de ontwikkeling van visuele content is essentieel. Maar hoe pak je dat dan aan? Waaruit bestaat een goede briefing?
Lees verder

Een eigen tone of voice voor jouw merk bepalen: hoe moet dat?

Hoe je iets zegt is vaak belangrijker dan wát je zegt. Drie merken laten zien hoe jij een unieke tone of voice voor jouw merk inzet.
Lees verder

Visuele identiteit van een merk ontwikkelen: fotografie en video

De visuele identiteit van jouw merk is essentieel. Het is een samenspel van meerdere aspecten. Met deze tips haal jij eruit wat erin zit!
Lees verder

De invloed van je merkidentiteit op de customer journey

Kan je merkidentiteit van invloed zijn op je customer journey? In dit blog laten wij aan de hand van twee bekende merken zien hoe je dit kunt realiseren.
Lees verder