020 854 01 88

Blogs

Positionering Tesla: winnende strategie voor verkopen elektrische auto’s?

Waarom is de positionering van Tesla een succes? We zetten de positionering en de invloed van Elon Musk op dit unieke autobedrijf uiteen.
Lees verder

Olaf van Rossenberg nieuw bij Merkelijkheid

Merkelijkheid breidt haar capaciteit uit met junior online marketeer
Lees verder

Vacature Junior Online Marketeer: PIPPI LANGKOUS M/V

Ben je net uitgeleerd of heb je al een beetje online marketing ervaring en wil jij je ontwikkelen tot online marketeer? Dan komen wij graag in contact!
Lees verder

Domain Authority: maakt online marketing resultaat meetbaar

Domain Authority legt met één cijfer uit hoe jouw website presteert ten opzichte van de concurrentie en werk structureel aan een hogere positie in Google.
Lees verder

Positionering MediaMarkt: WOW of kopie van CoolBlue?

Gaat de nieuwe positionering van MediaMarkt het verschil maken of kopieert de (voormalig) prijsvechter simpelweg de CoolBlue positionering?
Lees verder

De onderscheidende kenmerken van jouw merk: het brand driver model

Het brand driver model van McKinsey geeft je inzicht in welke kenmerken jouw merk moet inzetten om onderscheidend in de markt te zijn.
Lees verder

Merkidentiteit bepalen: de uitgangspunten

De merkidentiteit is het gezicht van jouw merk. Het is de visuele kennismaking met jouw product. Maar hoe bepaal je deze? In dit blog lees je er meer over.
Lees verder

DTP/Vormgever Frank Petiet aan de slag bij Merkelijkheid

De technisch sterke DTP'er en vormgever Frank Petiet zet zijn ervaring met en kennis van het gehele grafische traject vanaf nu in voor onze klanten.
Lees verder

Een goede briefing schrijven voor de ontwikkeling van visuele content

Een goede briefing schrijven t.b.v. de ontwikkeling van visuele content is essentieel. Maar hoe pak je dat dan aan? Waaruit bestaat een goede briefing?
Lees verder