NTS ontwikkelt, maakt, assembleert en test complexe (opto-)mechatronische systemen en mechanische modules, die de innovatie van haar klanten helpt te versnellen. Daarmee draagt NTS bij aan een duurzame, gezonde en toekomstbestendige wereld. Merkelijkheid is gevraagd om NTS te ondersteunen in het laden van de positionering met een contentmarketingstrategie.
Sinds 2021 ontwikkelen we aansprekende content voor hightech system supplier NTS. Inmiddels hebben we talloze whitepapers mogen maken over uiteenlopende onderwerpen. Daarbij zijn wij als contentpartners verantwoordelijk voor interview, tekst, een deel van de fotografie, vormgeving en DTP. Wat natuurlijk fantastisch is om te horen van onze partner NTS is dat de whitepapers ontzettend goed ontvangen worden en inmiddels zelfs aantoonbaar hebben bijgedragen aan leads en new-business. Daarnaast zijn de whitepapers en de artikelen die eruit voortkomen een integraal onderdeel van de contentmarketingstrategie. Een strategie die zoals NTS zelf verwoordt in 2020 ruim 600.000 impressies heeft gerealiseerd en daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn heeft verwelkomd. Een prachtig resultaat voor een high-tech toeleverancier die opereert in zeer specifieke markten. Daarnaast bovenal het bewijs dat hoogwaardige content extreem waardevol is, zowel voor de positionering, interne trots als businessdoelstelling.
Na het succes van de eerste whitepapers is door NTS besloten ons partnership en de daaruit voortkomende content in de vorm van whitepapers een integraal onderdeel van de marketing-mix te maken. We produceren nu meerdere whitepapers per jaar en zijn daarnaast verantwoordelijk voor de distributie waarbij we gebruik maken van LinkedIn advertising om een nog grotere doelgroep te bereiken en leads te realiseren.
De whitepapers zijn via de website van NTS te downloaden, bijvoorbeeld:
Buma/Stemra en Merkelijkheid werken inmiddels al bijna 10 jaar samen. Inmiddels begrijpen wij de organisatie, de business(uitdagingen) en de cultuur als geen ander!