020 854 01 88

Positionering ontwikkeld voor marktleider in medische factoring en dit vertaald naar onderscheidende communicatie in bijvoorbeeld jaarverslag en brochure

Infomedics

Infomedics is de belangrijkste speler op het gebied van factoring bij tandartspraktijken en paramedici zoals bijvoorbeeld fysiotherapeuten. Aan het woord factoring kleven, in dit geval onterecht, bepaalde connotaties terwijl de organisatie op het gebied van klanttevredenheid en privacy ver op de markt vooruit loopt.

Klantvraag

Kunnen jullie nadenken over een positionering waardoor we ons unieke verhaal duidelijker communiceren? Dit moet vervolgens vertaald worden in een jaarverslag en tot slot ook in middelen zoals een brochure waarin de nieuwe positionering, merkwaarden en missie van Infomedics perfect tot uiting komen.

 

Positionering expert inschakelen?

Merkelijkheid helpt bedrijven met uiteenlopende positioneringsvraagstukken. We geven advies, organiseren workshop en onderzoek jouw merk en markt. Wat past het best bij jouw vraag?

Lees meer

De positionering rondom “Helder over alles” staat inmiddels als een huis. Deze positionering hebben we vertaald naar verschillende uitingen en middelen waar onderzoek, concept, corporate storytelling, vormgeving en fotografie bij kwamen kijken. Zo hebben we o.a. een brochure en meerdere jaarverslagen gemaakt.

Het 2017 jaarverslag was een uitgebreid project waarin alles samenkomt. In overleg met Infomedics bepalen we welk verhaal we gaan vertellen en welke onderwerpen er besproken worden. We interviewen verschillende personen, schrijven inhoudelijke, to-the-point teksten en bepalen op basis daarvan welke informatie en gegevens noodzakelijk zijn voor een compleet verhaal en beeld. Bij de teksten zijn zowel sfeerfoto’s als portretten gemaakt en het geheel is in een mooi grafisch ontwerp geplaatst. Tot slot is het zaak om te bepalen welke vorm en afwerking het uiteindelijke verslag krijgt en het eindproduct te produceren.

 

Tijd om aan jouw positionering te werken?

In een kosteloos adviesgesprek bepalen we samen de drie belangrijkste kansen om jouw merk eruit te laten springen. Jij gebruikt onze kennis, ervaring en creativiteit en wij laten jou eens kennismaken met Merkelijkheid.

Vinden wij een goede ruil. Jij ook?