Wat onze klanten zeggen

Wat Merkelijkheid uniek maakt ten opzichte van andere bureaus voor positionering is dat wij onze opdrachtgevers ook ondersteunen in de implementatie van hun (nieuwe) positionering. Van website, content tot zelfs meetbaar resultaat in de vorm van traffic, conversie en leads. Dat doen wij met ons vaste team van experts op het gebied van design, tekst, fotografie, video en online marketing.

 

"Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!"
Bart Matthaei

Bart Matthaei

Directeur Ambrero
“Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!”
Matthijs Freijters

Matthijs Freijters

Led Wereld
“De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking”
Frans Morskate

Frans Morskate

CEO Donghua International
“Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.”
Gijs Halm

Gijs Halm

Executive Director Corporate Finance at Kempen
“Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Jacques Hoendervangers

Jacques Hoendervangers

Directeur Air Miles
“Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.”
Thom van Oss

Thom van Oss

General Manager Apex Dynamics
“Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.”
Jan Snellen

Jan Snellen

Directeur Sportcentrum VU
“Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze “toch wel” onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.”
John Verheul

John Verheul

Directeur Kummler+Matter
“We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!”
Anne Jan Stuij

Anne Jan Stuij

CFO Gispen
“Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!”
Edwin van Reijsen

Edwin van Reijsen

marketingmanager Intratone
Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video's en animaties. Wij werken heel fijn samen met Merkelijkheid en hebben een groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.
Annabel Heijen

Annabel Heijen

Manager Marketing & Communicatie Buma/Stemra
“Merkelijkheid heeft voor ons jaarverslag zowel de tekstredactie als de lay-out voor haar rekening genomen. De samenwerking verliep uitstekend. Ze houden zich aan afspraken en zijn flexibel waar nodig. Het eindproduct ziet er gelikt uit!”
Frank Broekhuis

Frank Broekhuis

Corporate Controller at Royal Ahrend
“Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!”
Martijn Poldervaart

Martijn Poldervaart

KEI Kung Fu
“Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.”
Tom Sanders

Tom Sanders

CEO Dumaco
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
Johan de Meij

Johan de Meij

eigenaar Noord-Holland Inbouw
Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.
Nicole van Zuilen

Nicole van Zuilen

Marketeer EBBEN Partners
Merkelijkheid heeft ons geholpen met de vertaalslag van de positionering van onze podcastdivisie in een online digital huisstijl en een custom Wordpress website. Deze website speelt een belangrijke rol in onze groeiambities.
Bob Morskate

Bob Morskate

podcast by BNR
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Richard Heemskerk

Richard Heemskerk

Directeur Hortus (HSI)
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000’e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
Stefan Martens

Stefan Martens

Communication advisor NTS
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
Margit Hoekstra

Margit Hoekstra

Audion Packaging Machines
Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all it’s activities that are booming nowadays
Malik Berrabah

Malik Berrabah

CEO Wisseloord Studios & Academy