Online marketeer Olaf van Rossenberg nieuw bij Merkelijkheid

Merkelijkheid breidt uit! Sinds 13 mei hebben we ons team versterkt met junior online marketeer Olaf van Rossenberg. Olaf gaat onze klanten verder ondersteunen op het gebied van online marketing.

Even voorstellen

“Halverwege mijn opleiding Leisure & Event Management ontdekte ik dat mijn interesse uitging naar het verkopen van concepten, meer nog online marketeer Olafdan naar het daadwerkelijk organiseren ervan. Zodoende ben ik mijzelf naast mijn werk als teamleider bij de Albert Heijn gaan verdiepen in online marketing. In eerste instantie was ik voornamelijk bezig met de organische vindbaarheid van merken (SEO) maar ik merkte dat betaald zoekverkeer door middel van online advertenties (SEA) mij ook aantrok. Het competitieve aspect, de concurrentie voorblijven, is iets dat mij triggert.

Sinds 13 mei werk ik bij Merkelijkheid, waar ik me met SEO, SEA, Social Media Advertising en nog veel meer bezig zal houden. Er wordt niet gekeken naar één specifieke tool om de klant online en offline sterker te maken, er wordt juist een combinatie van (online) tools ingezet om samen met de klant successen te boeken.

De mogelijkheid om al deze Online Marketing tools te combineren en eigen te maken is de perfecte manier om mijzelf te ontwikkelen tot een Online Marketing Specialist!

Naast mijn werk vind ik het leuk om de wereld rond te reizen, ik probeer dan ook elk jaar een andere verre bestemming te bezoeken. Zo ben ik onlangs naar Zuid-Afrika en Vietnam geweest en staan IJsland en Canada voor de komende jaren op de planning!”