Infomedics

Klantvraag

Kunnen jullie nadenken over een positionering waardoor we ons corporate story duidelijker communiceren? Daarnaast willen we jullie vragen om de realisatie van een attractief jaarverslag volledig uit handen te nemen en ervoor te zorgen dat de merkwaarden en missie van Infomedics daar goed in tot uiting komen.

Uitvoering

> Positionering

> Merkidentiteit

> Concept

> Creatie

> Jaarverslagen

> Brochure

>  Productie tekst en fotografie

De positionering rondom “Helder over alles” staat inmiddels als een huis. Deze positionering hebben we vertaald naar verschillende uitingen en middelen waar onderzoek, concept, corporate storytelling, vormgeving en fotografie bij kwamen kijken. Zo hebben we o.a. een brochure en meerdere jaarverslagen gemaakt.

Het 2017 jaarverslag was een uitgebreid project waarin alles samenkomt. In overleg met Infomedics bepalen we welk verhaal we gaan vertellen en welke onderwerpen er besproken worden. We interviewen verschillende personen, schrijven inhoudelijke, to-the-point teksten en bepalen op basis daarvan welke informatie en gegevens noodzakelijk zijn voor een compleet verhaal en beeld. Bij de teksten zijn zowel sfeerfoto’s als portretten gemaakt en het geheel is in een mooi grafisch ontwerp geplaatst. Tot slot is het zaak om te bepalen welke vorm en afwerking het uiteindelijke verslag krijgt en het eindproduct te produceren.