Apex Dynamics

Klantvraag

Kunnen jullie voor ons een positionering bedenken en ons helpen deze in de markt te zetten? Dit met als doel om binnen een paar jaar een groot marktaandeel te realiseren in deze specifieke markt.

Uitvoering

> Positionering

> Merkidentiteit

> Marketingstrategie

> Concept

> Creatie

> Contentproductie (tekst/fotografie/video)

> Websiteontwikkeling

> Beursconcept

Na de creatie en succesvolle introductie van de positionering rondom ‘Apex Dynamics loopt harder’, bleven wij samenwerken op gebied van marketing en communicatie. ‘Harder lopen’ staat voor het leveren van service op het allerhoogste niveau en enthousiast persoonlijk contact. Een leuk detail is dat de Apex Dynamics producten ook letterlijk harder lopen omdat zij extreem hoge toerentallen aankunnen.

Naast het ontwikkelen van een nieuwe website en het opstellen van een communicatieplan, is tekstproductie een van de vele werkzaamheden. Daarnaast bedenken we videoconcepten en produceren we films om de merkidentiteit kracht bij te zetten. De uitingen worden gepubliceerd op de website, in vakbladen en op social media. In 2018 zijn we ons gaan richten op het verder laden van het merk Apex Dynamics op een iets hoger abstractieniveau. De thematiek rondom “toekomst”, waarbij Apex investeert in studenten en duurzaamheid, gaat zorgen voor de volgende stap in merkbeleving.

Apex Dynamics wist mede door de positionering en marketingactiviteiten uit te groeien tot een van de belangrijkste spelers in de Benelux in de markt van planetaire tandwielkasten.