Aalberts Industries

Klantvraag

Ontwikkel een merkidentiteit en positionering en vertaal deze naar een aansprekend jaarverslag en andere corporate communicatiemiddelen die de kracht en het groeipotentieel van Aalberts Industries overbrengt op (potentiële) aandeelhouders.

Uitvoering

> Positionering

> Merkidentiteit

> Marketingstrategie

> Concept

> Creatie

> Contentproductie

> Jaarverslag

Tijdens de jarenlange samenwerking die begon toen oprichter Jan Aalberts nog aan het roer van het concern stond waren wij verantwoordelijk voor de merkidentiteit van het concern. Het jaarverslag ontwikkelde zich van een noodzakelijk kwaad tot een onderscheidend communicatiemiddel dat het succes van de strategie van Aalberts Industries over wist te brengen op aandeelhouders.

Stap voor stap werd de nieuwe merkidentiteit, op basis van de positionering, ontwikkeld en geimplementeerd. Niet alleen op holding-niveau maar ook de juiste implementatie bij de ongeveer 150 deelnemingen namen wij voor onze rekening. Het resultaat is een ijzersterke basis voor het nu AEX-genoteerde conglomeraat.